Jumat, 27 April 2012

Universal Justice Network(UJN) Meeting

Bersama peserta UJN. 

Menghadiri acara semacam UJN sejatinya bisa melepas penat dari pekerjaan rutin sebagai lawyer, yang seperti biasa bergelut dengan bosennya antrian giliran sidang, pendampingan klien dalam proses penyidikan.

Jadi demi itu hari ini saya otw ke Bandung untuk menghadiri UJN, tentunya seru kegiatan ini, karena akan bertemu dengan para aktifis HAM baik dari indonesia juga dari utusan negeri luar.

Semoga meeting ini menghasilkan suatu aksi nyata dalam menegakkan HAM bukan saja lokal di Indonesia tapi juga di dunia. Dengan niat yang sama mulia untuk menegakkan keadilan di muka bumi.

Dan izinkan aku ya Robbana, mengazamkan diri untuk konsen dalam bidang advokasi ini.

2 komentar:

  1. banyak cara yang bisa kita lakukan untuk mendukung tegaknya keadilan, salah satunya dengan konsen di bidang advokasi. Luruskan niat, fokuskan pikiran, insya Allah, Allah akan memudahkan jalan.

    BalasHapus
  2. In this manner my acquaintance Wesley Virgin's adventure begins with this shocking and controversial VIDEO.

    Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get everything they want.

    THESE are the exact same secrets lots of famous people (especially those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    That's mostly because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even occurred IN YOUR very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain 7 years back, while riding an unlicensed, beat-up bucket of a car with a suspended license and with $3 on his banking card.

    "I'm very fed up with going through life check to check! When will I finally succeed?"

    You've been a part of those those types of questions, isn't it right?

    Your success story is going to start. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    BalasHapus

Terima kasih sudah membacanya dan semoga bermanfaat...